O nas

SNA-BIZ jest agencją post-digitalową i pionierem biznesowego wykorzystania Social Network Analysis w Polsce. Czy to wyzwania marketingowe czy zmiany w organizacjach - zawsze pomagamy naszym klientom nawigować w stronę nieznanego i kreować wartość poprzez unikalny blend digitalu, strategi marketingowej i innowacji.
Digital & Social Media
Marketing Strategy
Social Network Analysis

Usługi

In order to help you grow your business, our carefully selected experts can advise you in in the following areas:
Social Network Analysis
Zajmujemy się szeroko pojętą Analizą Sieci Społecznych w kontekście biznesowym w organizacjach oraz w data driven marketingu. Cechujemy się wysoką umiejętnością w wykorzystywaniu zarówno gotowych narzędzi analitycznych ale także w tworzeniu nowych. Klasyczne metodologie badań marketingowych i organizacyjnych łączymy z nowoczesnymi technologiami, różnymi źródłami danych i paradygmatami jak Analiza Sieci Społęcznych. W zakres naszych usług wchodzą: Organisational Network Analysis badania sieci społecznych w organizacjach, analizy Value Network Analysis wspierającej procesy zarządzania wiedzą w organizacji, badania marketingowe, wsparcie merytoryczne w tworzeniu narzędzi IT, analizy meczy piłkarskich (autorska metodologia) oraz szkolenia dla firm i instytucji publicznych z zaresu analizy sieci społecznych. Zawsze angażujemy się również w działalność badawczą ukierunkowaną na wsparcie biznesu metodologią i wiedzą z zakresu SNA.
Digital & Social Media
Jako agencja post-digitalowa w centrum naszych propozycji zawsze stawiamy człowieka- technologię traktując jako rozszerzenie jego naturalnych potrzeb. Zakres naszych usług to: webdesign, video, mobile, marketing automation, UX, strategie content marketing, strategie digital/social media, digital retail / DOOH, innowacje ze szczególnym uwzględnieniem FINTECH i badania efektywności działań marketingowych.
Marketing Strategy
W centrum przygotowywanych przez nas strategii zawsze jest człowiek. Corem nasze podejścia Human Centered Strategy jest wiedza na temat ludzkich potrzeb i motywacji w nieustannie zmieniającym się środowisku nowych technologii.Zajmujemy się szeroko pojętym post-digitalowym marketingiem zintegrowanym budując marki i zwiększając sprzedaż poprzez cross-kanałowe podejście, gdzie dominuje digital we wszystkich sferach działań komunikacji. Kochamy pomagać naszym klientom startować z nowymi markami lub ożywiać już istniejące, wprowadzać nowe produkty na rynek i podejmować wszelkie strategiczne wyzwania jak architektury marek, rozwój kategorii, strategie komunikacji marek; tworzenie BRAND ID; Product Design; consulting w zakresie tworzenia ścieżek zakupowych klienta; strategie transformacji digital; analizy konkurencji. Niezależnie od zadań staramy się projektować znaczące i trafne doświadczenia z marką w każdym możliwym punkcie styku.

Mariusz Rafał Karbowski

Successful leader with a proven track record of contributing to development of numerous digital, marketing and organizational projects of various sizes. Experienced in unique blend of brand marketing, digital, communications strategy, social media, UX, startups, product creation, offline campaigns TV/Outdoor, organizational consulting, media planning, measuring of marketing campaigns effectiveness, commercialization of academic research, sales, IT PM and innovation implementations (especially in Fintech and social media).

Owner

13 lat doświadczenia w branży marketingowej i digitalowej.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas a odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe.