Badania Marketingowe z wykorzystaniem SNA.

Oferujemy szerokie zastosowanie Analizy Sieci Społecznych w Badaniach Marketingowych:

  • Śledzenie adaptacji nowych produktów, technologii i idei.
  • Wsparcie w tworzeniu strategii komunikacyjnych produktów.
  • Wsparcie Segmentacji Brandów.
  • Mapy połączeń pomiędzy firmami.
  • Identyfikacja Głównych Graczy (Największych firm, trendsetterów).Analiza Głównych Graczy (Trendsetterów) Kto posiada największy wpływ i siłę na rynku?Użyteczność i Benefity z Analizy Głównych Graczy:
    • Kto posiada najlepsze rozeznanie co się dzieję na rynku.
    • Kto jest pierwszą osobą mającą informacje o innowacjach.
    • Do kogo najpierw powinna być zaadresowana kampania reklamowa.
    • Kto powinien być zapraszany na eventy.
    • Kto jest dobrym targetem dla strategii marketingowych typu below-the-line i pre-launch.
    • Kto jest już „zatłoczony” – zmęczony napływem informacji.
    • Kto jest już w sieci i może pomóc mi dotrzeć do Głównych Graczy.
    • Kim są główni gracze dziś, kim są główni gracze przyszłości.
    • Większa wiedza o swoim rynku i sieci swoich klientów

    Analiza kluczowych połączeń. Kto wpływa na kogo (i jak silnie)?

    Użyteczność i Benefity z Analizy Kluczowych Połączeń:

    • Które z istniejących już relacji są najlepsze, aby zyskać nowych klientów.
    • Na kogo powinno się wpływać w 1 i 2 kroku otoczenia kluczowych graczy dla mojego brandu.
    • Które połączenia najlepiej odwzorowują silne połączenia bazujące na zaufaniu.
    • Kto najchętniej dzieli wspólne normy, przekonania i zachowania.
    • Które połączenia są najczęściej tylko relacjami formalnymi.
    • Kto najchętniej posiada największy wpływ na kogo.Analiza Konkurentów. Kto jest czyim konkurentem?Użyteczność i Benefity z Analizy Konkurentów:
      • Kto jest czyim przyjacielem/wrogiem.
      • W których regionach swojej sieci powinienem rozpocząć jednoczesną kampanię.
      • Kogo powinienem zaprosić na event w tym samym czasie.
      • Których z moich klientów powinienem zaprosić razem.
      • Jak silna jest sieć konkurencji.
      • Kto jest dobrym partnerem biznesowym.